Thursday 7 July 2016

gotowi do startu... nie

Pierwsza notka, zawsze należy do najtrudniejszych, pewnie dlatego że nie zaczyna sie zdania od WIĘC.
Ale jakos trzeba zacząć. Zaczne od krótkiego opisu, z czym tego bloga będziemy jeść. Głównym składnikiem będzie haft. Bo sie uzależniłam i nic na to nie poradze.
Aktualnie na tapeie mam GAMER'a autorstwa Medusy Dollmaker.


zaczełam jakieś 2 tygodnie temu i aktualny postęp wyglada tak:


Rozmiar calości to 193.830 krzyżyki, 8.705 krzyżyków zrobione 185,125 jeszcze przedemna, 4% ;)
Robione na 25ct Lugana jedną nitką.

Czekam również na nici do nowego projektu HAED - Tresure Hunt bookshelf - Aimee Stewart


Mam nadzieje zacząć w tym tygodniu. Robić będe na 25ct Magic Guide, również jedną nitką.
Rozmiar całości 625x452. 

Pracuje też nad Alicja na prezent dla siostry narzeczonego. Aktualny postęp:


Rozmiar całości to 250x362 krzyżyki, ukończone 45,276 z 90,500 czyli 50%

Planuje zmieniać je co półtora tygodnia. Na chwile obecna jednak GAMER dostaje troche więcej miłości jako, że czekam na materiały do nowego, Więc nie opłaca mi się zmieniac na Alicje na kilka dni, Materiały powinny przyjść w lada dzień, może nawet dzisiaj *patrzy z nadzieją w okno w wyczekiwaniu na listonosza*.

W niedalekiej przyszłości napisze notkę o pracach ukończonych, nie ma ich wiele, ale archiwum musi być prawda? 

Na dzisiaj to tyle, jak tylko dostane materiały do Treasure Hunt, wróce z notka, żeby sie podzielić radościa ;P




6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ha! Pierwsza, pierwsza, pierwsza! :)
    Bardzo się cieszę, że założyłaś BLOGa - będę tu częstym gościem! (Bój się!) :D
    3 duże projekty w toku - jestem pod wrażeniem ("Ale to już wiesz, Kocie")
    Alicja widzę już ma mniej niż więcej do końca - jupii :)
    Gamer - też mi się bardzo podoba ten wzór (pewnie dlatego, że przez długi okres właśnie tak wyglądałam - chodzi mi o tematykę a nie wygląd kobitki ;p) - trzymam kciuki :)
    Tresure Hunt bookshelf - heh sama zabrałabym się za ten wzór, gdyby nie te szczegóły (chmurki, laska na drabinie), które raczej wykluczają grafikę z mojej listy (niestety należę do tych wybrednych) :D
    Czekam z niecierpliwością na kolejne odsłony.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to sie tak wydaje z tymi drobnymi szczegolami ale w sumie haftuje sie jak wszystko inne, i alicja i gamer maja obszary konfeti, na tym tylko wlasnie jest takie wrazenie ze jest ich wiecej ale patrzac na wzor sam w sobie wcale nie jest ich az tyle ;P

      Delete
  3. Dodaję. Trzymam kciuki za długie notki na blogu:)

    ReplyDelete
  4. No i świetny pomysł z tym blogiem.
    Wytrwałości życzę

    ReplyDelete