Saturday 16 July 2016

Poszukajmy skarbów

Tak! W końcu! W końcu się doczekałam mojego zestawu. Przyznam, że liczyłam , że szybciej do mnie dojdzie. Ale okazało sie, że pierwsza przesyłka zaginęła w akcji. I musiałam czekać, na ponowne wysłanie i tym razem dotarła bez problemu... ale nie kompletna ._.


wybaczcie mizerie w tle :P



Tak właśnie, brakowało 6 kolorów, napisałam do sprzedającej i mają być dosłane, bo akurat zabrakło, a jako, że spieszyła sie z tą, zapomniała dołączyć notke...fair enough.

Osobiście stwierdziłam, że już mam dość czekania i poszłam do sklepu dokupić czego brakuje, a to co dojdzie, zostawie do innego projektu, jak sie znajdzie zapotrzebowanie... znając mnie dlugo w szufladzie nie pobędą,

Zamiast Kreinika [bo tego właśnie też brakowało ] kupiłam, za rada znajomej, SULKY, która jest o wiele cieńsza i delikatniejsza niż kreinik, W dotyku bardziej przypomina normalna nitke, a nie sztywne metalowe coś,


wybaczcie bałagan w tle, tego zdjęcia w sumie nie planowałam dodawać, no ale ;P

Nawlekłam co kupiłam na bobinki, poukładałam w moim pudełeczku i jestem gotowa do zabawy...


a jednak nie...
trzeba jeszcze materiał na ramke nabić. Tyle roboty, oby było warto ;p

Trochę sie narobiłam, ale się wyrobiłam i wieczorem w końcu mogłam zacząć YAAAAAAY  i tyle wczoraj wymodziłam. Nie specjalnie dużo, ale po całym dniu walki, i do tego dentyście przyznam, że juz byłam zmęczona i zasypiałam nad igłą :p ale start jest i to się liczy. 



A tutaj do archiwum, postęp GAMER'a przed zwinięciem z ramy ;) 



Następna pod igłe będzie szła Alicja, która troche dłużej w szafie siedzi niż planowalam. Ciągle z nadzieją, ze zestaw przyjdzie lada dzień nie wracałam do niej bo myślałam, ah nie opłaca sie, no skąd ja mogłam wiedziec, że coś zginie po drodze ;P


2 comments:

  1. Alicja wychodzi z szafy... jakie hasło.
    A mizerii bym nie zauważyła. A tak się zapytam czy dobra :)

    powodzenia:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no wiesz biorac pod uwage jak wyglada koncowy obrazek, to moze i ona faktycznie z tej SZAFY WYSZLA XD

      a co do mizerri to mi smakowala... ale u mnie w domu tylko ja jem salatki wiec o opinie innych bedzie ciezko :P a swojego chwalic nie bede hahaha

      Delete